Lurer du på noe?

...Ja da kan du sende meg en mail ;jfbekk@hotmail.com , så skal jeg svare så fort og godt jeg kan ;))

lørdag 27. mars 2010

Påsketid !

Da er det påsken , mange har mange fridager ... deilig ;) jeg selv jobber de 3 dagen til uka , da hadde jeg fri ifjor ... Ja da er det vel jeg som har frineste år da ;)) Uansett ... jeg får mange fridager likevel . Dette er egentlig en behagelig høytid , med mange fridager etterhverandre !! Rett etter påske .. ja da er det frem med sykler, joggesko ....VÅR!!!
Dette store påskeegget har jeg "laget /pyntet" selv . Det er noen år siden ! Kjøpte meg rett og slett et fleecepledd ... fine påskefarger tenkte jeg . Også limte jeg på litt pynt ... enkelt og dekorativt!! Resten av fleecen .. ja noe ble faktisk til dukkeklær og .... ligger visst i en pose... til neste oppdrag ;))) hi hi , har mange ufoer!!
Tovete haner, eggvarmere !! Står så flotte i kjøkkenvinduet . God påske !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar